.: "ללמוד בקורס של אימון יהודי ובני גל זו מתנה לחיים. עברתי שנה מיוחדת של התבוננות פנימית אמיתית בתוך עצמי, זיהוי של חיי במראה גדולה שהוצבה מולי, נגיעה במקומות שתמיד כיסיתי והסתרתי, ולא ידעתי אילו מתנות מתחבאות שם עבורי. כוחות אדירים שגיליתי שפועמים בתוכי ולא ידעתי על קיומם. הפכתי לאדם חדש, ועם הכלים והכוחות האלו אני יוצא לחיים טובים ושמחים."
משה כ
: "בני היקר, בשיחה שערכתי עם אשתי השבוע, אמרתי לה שקורס האימון אצלך תרם לי רבות, וכנראה שהוא הקורס הכי משמעותי שעשיתי אי פעם. אני יכול לספר שבשבת האחרונה התארחתי, והעברתי שיחות לאנשים בנושאים תורניים שונים. תכנים מהקורס השתלבו באופן טבעי וחיוני בשיחות שלי. בפרט נושא המחויבות. ברצוני להודות לך על המפגש איתך ועל הקורס. תודה ענקית על שנה מאד משמעותית בשבילי, ובשביל משפחתי וכל מי שיש לי השפעה עליו, יפוצו מעיינותך החוצה ויוסיפו ברכה ואור בעולמנו."
אסף פ
"תודה על שנה שבה אפשרתם לי את העולם הנפלא של אימון יהודי, אני מרגיש שהקורס עזר ועוזר עוזר לי לחיות בחירות, בדרך שבה אני בוחר את צעדי ואיך יראו חיי. אני יכול לנהל את חיי והחוויה הזו כ"כ מיוחדת ומעצימה ולהיות מדויק עם עצמי והסובבים אותי ועם הקב"ה. העולם הנפלא הזה שפתחת בפני נהיה פתח עצום.
בנימין ש
"זהו תהליך מדהים ומרגש, מחייב כל יהודי באשר הוא. נפגשתי עם הנקודה הכי אמיתית והכי פנימית שלי עם עצמי. זוהי נקודת זינוק למיצוי עצמי, אני מרגישה במקום של חשבון נפש, לפגוש את נקודת האמת שנדחקה כל הזמן פנימה. היום אני יותר משוחררת, הרבה יותר שמחה, נותנת אמון בעצמי וביכולות שלי ומרגישה אמונה חזקה וחיבור לריבונו של עולם. הקורס חוויתי מאוד, ואחד דברים הגדולים שרכשתי בו היא יכולת ההקשבה, להקשיב באמת, בלי לחשוב מה השני חושב. לדעת שהעזרה הכי גדולה לשני, אינה לתת לו עצות ופתרונות, אלא לאפשר לו להביא את עצמו לידי ביטוי, אנשים פתאום מגלים: 'אני יכול, אני מסוגל, המנוף בידיים שלי'. אני מרגישה ששיפרתי יכולות אדירות בהקשבה שלי, וכמובן, אני עדיין לומדת עוד ועוד.."
פרידה ש
:"כלי האימון היהודי שרכשתי בקורס, תרמו רבות לשדרוג האישי והמקצועי שלי, זכיתי להיות שותפה בתהליכים המדהימים שקרו בקבוצה – קשרים שנוצרו, פתיחות וקבלה ללא שפיטה, אימון אישי שתרם לתהליך ההבנה וההפנמה, לראות ולחוות את התהליך ולהבין שכל אדם הוא עולם מדהים ובעזרת הקשבה, אהבה וקבלה כל אחת מביאה את עצמה ומחויבת לחיים שלה ושל הקבוצה לגדילה ולצמיחה. בני המאמן, בדרכו הרגישה הקשיב להלמות לבנו, תמך ועודד אותנו, וכך נוצרה סביבה מחויבת שסייעה לנו להתמודד ביחד עם תהיות ושאלות שעלו תוך כדי האימון, וזה תרם, העצים והצמיח אותנו.
מיכל ב
"בשנה החולפת זכיתי לקבל דרך חדשה, שפה חדשה וכלים חדשים שגידלו אותי. האמת היא שלא צפיתי לקבל כל כך הרבה … לא ידעתי שאפשר לשנות דברים בפשטות ובלי סיבוכים. לא ידעתי כמה עונג יש בפשטות. הדרך, ב"ה, ארוכה. תודה, על האפשרות להמשיך וללמוד ממך. תודה על הדרך שלמדת אותי, ועל החיים השמחים והמשמעותיים שבהם אני צועדת יום יום"
חני ש
"קורס מדהים שנתן לי תמיכה ואפשור לפגוש את עצמי, אמנם סיימנו את הקורס אך הרגשת המשפחתיות נשארת. תודה על כל מה שקיבלתי במהלך של הקורס ובתמיכת ההמשך. עלו והצליחו!!
יהודית ק